راهنمای استفاده از میزیتو

به میزیتو خوش آمدید!

در این راهنما قصد داریم تمامی مراحل استفاده از میزیتو را - از مرحله ثبت‌نام، ورود، ساخت میزِکار و دعوت اعضا تا کار با سرویس‌ها و قسمت‌های مختلف سیستم اعم از گفت‌و‌گو، وظایف، نامه‌ها، یادداشت‌ها، پرونده مشتریان و مانیتورینگ تیم - به شما آموزش دهیم.

در این آموزش، شما می‌آموزید که:

  • چگونه تیم و پروژه‌های خود را مدیریت کنید
  • کار‌های تیمی خود را سامان دهید
  • ارتباطات خود را با مشتری نظم و ترتیب ببخشید

اگر آماده‌اید شروع کنیم!

شروع کار

آشنایی اولیه

میزیتو یک ابزاری کاملاً آسان و منحصر به فرد، جهت ارتباطات فردی، گروهی و سازمانی است که با فراهم آوردن امکانات مختلفی اعم از چت و گفت‌و‌گو، ایجاد و مدیریت وظایف، ارسال نامه و مکاتبات، ایجاد یادداشت، مدیریت مشتریان و مانیتورینگ تیم در یک سرویس، امکان مدیریت و کنترل سازمان‌ها، شرکت‌ها، استارت‌آپ‌ها و تیم‌ها را بسیار ساده کرده است.

بخش‌های مختلف سیستم عبارتند از:

  • داشبورد: مشاهده آخرین وضعیت میزِکارهای شما در یک نگاه، شامل آخرین پیام‌ها و نامه‌ها، وظایف روز و یا دارای تأخیر و نیز جابجایی میان محیط‌های کاری.
  • میزِکار: شما می‌توانید تیم‌های مختلف خود را در قالب میزِکارهای متفاوت و جدا از هم ایجاد نمایید. اعضایی که در هر میزِکار حضور دارند می‌توانند به راحتی به یکدیگر جهت انجام کارها دسترسی داشته باشند.
  • گفت‌و‌گو: چت و گفت‌و‌گو به صورت شخصی، گروهی و یا در قالب یک پروژه، امکان ارسال انواع فایل‌ها و عکس‌ها و نیز تعریف وظیفه برای افراد در هنگام چت، و گفت‌و‌گو پیرامون وظیفه.
  • وظایف: تعریف وظیفه برای خود و افراد داخل تیم و همچنین تعیین زمان، یادآوری و دسته‌بندی مرتبط با وظیفه.
  • نامه‌ها: ایجاد و ارسال نامه با امکان پیوست فایل و عکس، گفت‌وگو پیرامون نامه و ارجاع نامه به افراد دیگر داخل تیم.
  • یادداشت‌ها: ایجاد یادداشت شخصی با امکان ایجاد چک‌لیست و نیز استفاده از برچسب و رنگ‌های مختلف بر روی هر یادداشت.
  • پرونده مشتریان: وارد کردن اطلاعات هر مشتری و گفت‌وگو پیرامون مشتری، ایجاد صورتجلسه الکترونیکی و نیز استفاده از برچسب برای مشتریان.
  • مانیتورینگ تیم: مشاهده وضعیت کلی کارهای انجام شده و سرویس‌های استفاده شده در تیم به تفکیک اعضا و به طور کلی دریافت آمار و گزارشات دقیق در رابطه با پیشرفت کارها.

ثبت‌نام

ثبت‌نام در میزیتو به دو صورت ثبت‌نام عادی و ثبت‌نام از طریق دعوتنامه ممکن است.

  • ثبت‌نام عادی:

    شما می‌توانید از طریق لینک ثبت‌نام، وارد مراحل ثبت‌نام در میزیتو شوید.

    در صفحه ثبت‌نام، شما امکان ثبت‌نام از طریق شماره تلفن همراه را دارید. ابتدا شماره همراه خود را در بخش مشخص شده وارد کنید و سپس دکمه درخواست کد فعال‌سازی را بفشارید.

    پس از دریافت کد فعال‌سازی از طریق پیامک، آن را در کادر مشخص شده وارد نمایید و دکمه بررسی کد فعال‌سازی را بفشارید.

    نکته

    در صورتی که کد فعال‌سازی منقضی شد و یا آن را دریافت نکردید، دکمه درخواست مجدد را فشار دهید.

    حال میزِکار شما آماده است، تنها با ورود اطلاعات اولیه خود در کادرهای مشخص شده - شامل نام، نام خانوادگی، نام تیم یا شرکت، انتخاب کلمه عبور و تکرار آن - و فشردن دکمه تأیید می‌توانید به میزِکار خود وارد شوید.

    پس از تایید در صفحه باز شده می‌توانید هر تعداد از همکاران خود را معرفی کنید تا با فشردن دکمه ورود به میزیتو وارد میزِکار خود شوید و نیز دعوت‌نامه ورود به سیستم برای همکارانتان ارسال گردد.

    نکته

    این مرحله اختیاری است و شما می‌توانید با فشردن دکمه بعداً همکارانم را معرفی می‌کنم وارد میزِکار خود شوید.

  • ثبت‌نام از طریق دعوتنامه:

    در صورتی که فردی دیگر، شما را به میزیتو و تیم خود دعوت کرده باشد، این امر از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید و شما می‌توانید با کلیک بر روی لینک ارسال شده، وارد مراحل ثبت‌نام شوید.

    در پنجره باز شده، اطلاعات خود را از جمله نام، نام خانوادگی، کلمه عبور و تکرار آن وارد کنید و با فشردن دکمه تأیید، وارد میزِکار خود شوید.

    پس از ورود به میزِکار خود، پیامی حاوی دعوت شما به تیم مورد نظر نمایان می‌شود که با پذیرفتن آن، به تیم مورد نظر خواهید پیوست.

ورود

دسترسی به صفحه ورود از طریق لینک ورود امکان‌پذیر است.

در صفحه ورود، با وارد کردن شماره همراه و نیز رمز عبوری که هنگام ثبت‌نام مشخص کرده‌اید و در نهایت فشردن دکمه ورود، امکان ورود به میزِکار خود را دارید.

ضمنا در صورت فراموشی رمز عبور می‌توانید از طریق دکمه کلمه عبور را فراموش کرده‌ام به بازیابی کلمه عبور خود بپردازید.

فضای میزِکار

پس از ورود به میزِکار، فضای کلی قابل مشاهده به شرح زیر است:

نوار سمت راست میزِکار، شامل سرویس‌های قابل استفاده در میزکار است که در همین آموزش، به تفصیل هر کدام را تشریح خواهیم کرد.

همچنین پس از بخش سرویس‌ها، بخشی را با عنوان همکارانم مشاهده می‌کنید که در این قسمت می‌توانید از آخرین وظایف انجام شده هر شخص و همچنین زمان آن، مطلع شوید.

ضمنا از همین بخش امکان دعوت عضو جدید را نیز دارید.

نکته

گزینه دعوت عضو جدید فقط برای فردی که میزِکار را ساخته و یا افراد با سطح دسترسی مدیر، فعال است.

پس از آن می‌توانید بخشی را با عنوان فضای استفاده شده ببینید که در آن فضای مصرفی میزِکار شما، نسبت به فضای کل قابل مصرف، قابل مشاهده است.

نوار بالایی میزِکار، به طور کلی امکان تنظیمات مختلف را به شما می‌دهد؛

- دکمه menu در سمت راست نوار بالایی، به شما قابلیت بسته و باز کردن منوی عمودی سمت راست را می‌دهد.

- کلیک بر روی نام میزِکاری که انتخاب کرده‌اید، به شما دو گزینه تنظیمات برای انجام تنظیمات میزِکارتان و ایجاد میزِکار جدید برای ایجاد یک میزِکار جدید با مصرفی دیگر، می‌دهد. همچنین در صورتی که از قبل در تعداد دو یا بیشتری میزِکار حضور داشتید، امکان جابجایی بین میزِکار‌ها نیز از این طریق فراهم است.

- کلیک بر روی بخش جست‌و‌جو به شما امکان جست‌و‌جوی متن‌ها را در بخش‌های مختلف سیستم ‌می‌دهد.

- دکمه help، امکان دسترسی به آخرین تغییرات سیستم میزیتو، راهنمای میزیتو، درخواست پشتیبانی و ثبت پیشنهاد و دانلود اپلیکیشن‌های اندروید و iOS را برایتان فراهم می‌کند.

- دکمه question_answer، امکان ثبت درخواست پشتیبانی و گفت‌و‌گو با کارشناس میزیتو را از طریق پنجره باز شده، فراهم می‌کند.

- کلیک بر روی settings، امکان تنظیمات میزِکارتان را فراهم می‌آورد.

- کلیک بر روی بخش تصویر پروفایل، به شما گزینه تنظیمات پروفایل و همچنین امکان خروج از سیستم را می‌دهد.

تنظیمات میزِکار

نکته

گزینه تنظیمات فقط برای فردی که میزِکار را ساخته و یا افراد با سطح دسترسی مدیر، فعال است.

با کلیک بر روی نام میزِکارتان در نوار بالا و فشردن دکمه تنظیمات، به صفحه تنظیمات وارد می‌شوید که دارای ۶ بخش است؛

  • عمومی:

    - امکان تغییر نام تیم یا شرکت(میزِکار) در این قسمت با نوشتن نام جدید در کارد مشخص شده و فشردن دکمه اعمال تغییر نام، فراهم شده است.

    - در این قسمت در بخش فضای میزِکار امکان مشاهده فضای مصرفی میزِکارتان و نیز فضای کل قابل مصرف را دارید.

    - همچنین از طریق دو دکمهانتخاب طرح جهت خرید و ارتقاء فضای ذخیره‌سازی امکان مشاهده طرح‌های موجود برای ارتقای طرح فعلی وجود دارد.

  • اعضا: این قسمت نشان‌دهنده افرادی است که دعوت شما را برای ورود به میزِکارتان پذیرفته‌اند و در واقع عضو آن شده‌اند. در این بخش شما امکان تعیین سطح دسترسی افراد و نیز حذف آنان را دارید.
  • دعوت عضو جدید:

    - در این بخش امکان دعوت عضو جدید - با استفاده از شماره همراه -، لغو دعوت افرادی که هنوز عضو نشده‌اند و ارسال مجدد دعوت‌نامه برای افراد عضو نشده وجود دارد.

    - همچنین در این بخش حداکثر تعداد افرادی که در طرح فعلی شما قابل دعوت هستند نمایان است و امکان ارتقاء طرح، در این قسمت نیز برای شما فراهم شده است.

  • اعضای حذف شده: این بخش شامل لیست اعضایی است که از سیستم حذف شده‌اند که امکان بازگرداندن مجدد آن‌ها نیز از طریق دکمه بازگشت مجدد وجود دارد.
  • مالی:

    - در این قسمت مشاهده فضای مصرف شده، تعداد اعضا و نیز زمان باقی‌مانده طرح میسر است.

    - همچنین طرح‌های قابل انتخاب و شرایط آن‌ها نیز در این قسمت گنجانده شده‌اند که می‌توانید با انتخاب هر کدام و کلیک بر روی دکمه ارتقاء به درگاه بانکی ارجاع داده شوید و پس از پرداخت، شاهد ارتقای طرح خود باشید.

  • مجوز‌ها:

    - تعریف اعضایی که به امکانات پیشرفته گفت‌و‌گو‌ها، مانیتورینگ تیم، پرونده مشتریان و پرینت از لیست پرونده مشتریان دسترسی دارند.

    - امکان اصلاح دسترسی پرونده مشتریان و دسته‌بندی کار‌ها از طریق دکمه‌های تعیین شده و بازگشت دسترسی به مالکین میزِکار.

ایجاد میزِکار جدید

با کلیک بر روی نام میزِکارتان در نوار بالا و فشردن دکمه ایجاد میزِکار جدید، پنجره‌ای با همین عنوان باز می‌شود که در آن با وارد کردن نام تیم یا شرکت، نام همکاران و شماره همراه آن‌ها و فشردن دکمه ایجاد میزِکار جدید، دعوت‌نامه برای همکاران ارسال می‌گردد و میزِکار جدید شما نیز ایجاد می‌شود.

همچنین در فضای بخش داشبورد در قسمت سمت چپ، امکان افزودن میزِکار جدید، فراهم است.

نکته

ایجاد میزِکار جدید منوط به خرید میزِکار جدید است؛ بدین معنا که در میزیتو هزینه‌هایی که از طرف شما بابت دریافت سرویس‌های میزیتو پرداخت شده است به ازای استفاده از یک میزِکار(محیط کاری) است و برای ایجاد میزِکار جدید، باید هزینه‌های لازمه را پرداخت نمایید.

تنظیمات پروفایل

دسترسی به تنظیمات پروفایل از طریق سمت چپ نوار بالایی و با کلیک بر روی قسمت دایره‌ای‌شکل و سپس کلیک بر روی دکمه تنظیمات پروفایل امکان‌پذیر است.

همچنین در فضای بخش داشبورد کلیک بر روی دایره کنار متن خوش‌آمدگویی، امکان تنظیمات پروفایل را به شما می‌دهد.

در پنجره باز شده شما امکان انتخاب و تغییر تصویر پروفایل - با کلیک بر روی دکمه انتخاب تصویر پروفایل-، تغییر نام و نام خانوادگی و نیز تغییر کلمه عبور را - با فشردن دکمه تغییر کلمه عبور دارید.

دقت کنید که در نهایت پس از انجام تغییرات دلخواهتان، برای ذخیره تغییرات، بر روی دکمه به روزرسانی اطلاعات پروفایل کلیک کنید.

ضمناً برای خروج از سیستم می‌توانید از طریق سمت چپ نوار بالایی و با کلیک بر روی قسمت دایره‌ای‌شکل و نهایتا فشردن دکمه خروج، اقدام نمایید.

داشبورد

پس از ورود به میزِکار، اولین صفحه‌ای که با آن مواجه می‌شوید صفحه داشبورد است.

دسترسی به صفحه داشبورد از طریق نوار عمودی سمت راست و با کلیک بر روی « homeداشبورد » امکان پذیر است.

به طور کلی در این صفحه امکان مشاهده اتفاقاتی که در میزِکار‌های مربوط به شما می‌افتد، وجود دارد.


در ذیل بخش میزِکار شما، اطلاعات مربوط به میزِکار فعال قابل مشاهده است:

- اعضای میزِکار و وضعیت آنلاین بودن آن‌ها

- پیام‌های جدید ارسال شده برای شما

- اطلاعات مرتبط با وظایف از قبیل کار‌های امروز، کارهای دارای تأخیر، کارهای دارای زمان و کارهای بدون زمان

- نامه‌های جدید ارسال شده برای شما

- پیام‌های جدید موجود در پرونده مشتریان


همچنین در ذیل بخش سایر میزِکارهای شما، اطلاعات مربوط به سایر میزِکارها قابل مشاهده است.

در این بخش با کلیک بر روی کارت ایجاد میزِکار جدید، پنجره‌ای با همین عنوان باز می‌شود که در آن با وارد کردن نام تیم یا شرکت، نام همکاران و شماره همراه آن‌ها و فشردن دکمه ایجاد میزِکار جدید، دعوت‌نامه برای همکاران ارسال می‌گردد و میزِکار جدید شما نیز ایجاد می‌شود.

نکته

ایجاد میزِکار جدید منوط به خرید میزِکار جدید است؛ بدین معنا که در میزیتو هزینه‌هایی که از طرف شما بابت دریافت سرویس‌های میزیتو پرداخت شده است به ازای استفاده از یک میزِکار(محیط کاری) است و برای ایجاد میزِکار جدید، باید هزینه‌های لازمه را پرداخت نمایید.

ایجاد پروژه

برای ایجاد پروژه جدید می‌توانید از دو طریق زیر اقدام نمایید:

۱- در بخش گفت‌و‌گو و در پایین لیست گفت‌و‌گو‌ها با فشردن دکمه « addایجاد پروژه (در قالب گفت‌و‌گو) »

۲- در بالای لیست گفت‌و‌گو‌ها و در سمت چپ قسمت فیلتر، با کلیک بر روی add_circle_outline و بعد از آن فشردن « playlist_addایجاد پروژه (در قالب گفت‌و‌گو) »

در پنجره باز شده می‌باید موارد زیر را انجام دهید و در نهایت با فشردن دکمه ایجاد پروژه، پروژه مورد نظر خود را بسازید:

  • عنوان پروژه را وارد کنید،
  • رنگ دلخواهتان را انتخاب کنید،
  • تصویر نشانه را با کلیک بر روی دکمه انتخاب تصویر نشانه و پس از آن فشردن دکمه انتخاب فایل و نهایتاً انتخاب فایل مورد نظر خود، انتخاب کنید،
  • و اعضای پروژه را با کلیک بر روی نام هر کدام مشخص کنید.
نکته

یک پروژه به لحاظ مفهومی کاملا به یک گروه شباهت دارد اما با قابلیت‌های اضافه‌تری همچون نمایش وظایف مربوط به پروژه به تفکیک نوع وظیفه و افراد به صورت نموداری، فیلتر‌های بیشتر بر روی پیام‌ها و امکان ایجاد وظیفه و صورت‌جلسه.

گفت‌و‌گو

دسترسی به صفحه گفت‌و‌گو از طریق نوار عمودی سمت راست و با کلیک بر روی « chatگفت‌و‌گو » امکان پذیر است.

در بخش سرویس چت و گفت‌و‌گو شما می‌توانید از پیام شخصی، ایجاد پروژه، ایجاد گروه، ایجاد وظیفه و صورت‌جلسه در قالب چت و ارسال فایل و عکس استفاده نمایید.

پیام شخصی جدید

در صفحه گفت‌و‌گو ابتدا اگر فردی را به تیم خود دعوت کرده باشید - چه آن فرد عضو شده باشد و چه عضو نشده باشد -، می‌توانید نام آن را در لیست گفت‌و‌گو‌ها مشاهده کنید و با کلیک بر روی نام آن فرد، وارد گفت‌و‌گو با او شوید.

همچنین در بالای لیست گفت‌و‌گو‌ها و در سمت چپ قسمت فیلتر، با کلیک بر روی add_circle_outline و بعد از آن فشردن « personپیام شخصی »، می‌توانید شخص مورد نظر خود را برای گفت‌و‌گو انتخاب نمایید.

پس از انتخاب فرد مورد نظر و وارد شدن به صفحه گفت‌و‌گو با او، می‌توانید با تایپ کردن متن مورد نظر و دلخواه خود در قسمت مشخص شده، و در نهایت کلیک بر روی دکمه send و یا فشردن دکمه Enter بر روی صفحه کلید، پیام خود را ارسال نمایید.

در فضای گفت‌و‌گوی شخصی، قابلیت‌های زیر وجود دارد:

  • مشاهده وضعیت آنلاین بودن و یا حضور فرد در سیستم در قسمت بالایی فضای گفت‌و‌گو و در پایین نام فرد.
  • مشاهده تاریخ روزانه پیام‌های داده شده در وسط فضای گفت‌و‌گو.
  • نمایش زمان دقیق ارسال هر پیام با حرکت و قرار دادن نشانه موس بر روی هر پیام.
  • پاسخ به یک پیام خاص با حرکت و قرار دادن نشانه موس بر روی هر پیام و کلیک بر روی reply.
  • مشاهده تاریخ و زمان دقیق خوانده شدن هر پیام توسط فرد مقابل، با حرکت و قرار دادن نشانه موس بر روی هر پیام و کلیک بر روی دکمه info_outline.

پیام گروهی جدید

برای ایجاد گروه و پیام گروهی می‌توانید از دو طریق زیر اقدام نمایید:

۱- فشردن دکمه « addایجاد گروه گفت‌و‌گو » در پایین لیست گفت‌و‌گوها.

۲- در بالای لیست گفت‌و‌گو‌ها و در سمت چپ قسمت فیلتر، با کلیک بر روی add_circle_outline و بعد از آن فشردن « group_addایجاد گروه گفت‌و‌گو »

در پنجره باز شده می‌باید موارد زیر را انجام دهید و در نهایت با فشردن دکمه ایجاد گروه، گروه مورد نظر خود را بسازید:

  • عنوان گروه را وارد کنید،
  • تصویر نشانه را با کلیک بر روی دکمه انتخاب تصویر نشانه و پس از آن فشردن دکمه انتخاب فایل و نهایتاً انتخاب فایل مورد نظر خود، انتخاب کنید،
  • و اعضای گروه را با کلیک بر روی نام هر کدام مشخص کنید.

پروژه جدید

برای ایجاد پروژه جدید می‌توانید از دو طریق زیر اقدام نمایید:

۱- فشردن دکمه « addایجاد پروژه (در قالب گفت‌و‌گو) »

۲- در بالای لیست گفت‌و‌گو‌ها و در سمت چپ قسمت فیلتر، با کلیک بر روی add_circle_outline و بعد از آن فشردن « playlist_addایجاد پروژه (در قالب گفت‌و‌گو) »

در پنجره باز شده می‌باید موارد زیر را انجام دهید و در نهایت با فشردن دکمه ایجاد پروژه، پروژه مورد نظر خود را بسازید:

  • عنوان پروژه را وارد کنید،
  • رنگ دلخواهتان را انتخاب کنید،
  • تصویر نشانه را با کلیک بر روی دکمه انتخاب تصویر نشانه و پس از آن فشردن دکمه انتخاب فایل و نهایتاً انتخاب فایل مورد نظر خود، انتخاب کنید،
  • و اعضای پروژه را با کلیک بر روی نام هر کدام مشخص کنید.
نکته

یک پروژه به لحاظ مفهومی کاملا به یک گروه شباهت دارد اما با قابلیت‌های اضافه‌تری همچون نمایش وظایف مربوط به پروژه به تفکیک نوع وظیفه و افراد به صورت نموداری، فیلتر‌های بیشتر بر روی پیام‌ها و امکان ایجاد وظیفه و صورت‌جلسه.

کانال جدید

برای ایجاد کانال می‌توانید از طریق زیر اقدام نمایید:

در بالای لیست گفت‌و‌گو‌ها و در سمت چپ قسمت فیلتر، با کلیک بر روی add_circle_outline و بعد از آن فشردن « record_voice_overایجاد کانال »، می‌تواند کانال مورد نظر خود را ایجاد کنید.

در پنجره باز شده می‌باید موارد زیر را انجام دهید و در نهایت با فشردن دکمه ایجاد کانال، کانال مورد نظر خود را بسازید:

  • عنوان کانال را وارد کنید،
  • تصویر نشانه را با کلیک بر روی دکمه انتخاب تصویر نشانه و پس از آن فشردن دکمه انتخاب فایل و نهایتاً انتخاب فایل مورد نظر خود، انتخاب کنید،
  • و اعضای گروه را با کلیک بر روی نام هر کدام مشخص کنید. در صورتی که می‌خواهید تمامی اعضا به کانال دسترسی داشته باشند، سوییچ مرتبط را فعال کنید.
نکته

در صورتی که امکان ایجاد کانال برای‌تان فراهم نبود، باید دسترسی ایجاد کانال از بخش مجوز‌ها در تنظیمات میزِکار به شما داده شود.

ارسال‌ پیام غیرمتنی

برای ارسال پیام‌های غیر متنی مانند عکس، فایل، وظیفه، صورت‌جلسه و ... - در گفت‌و‌گوی شخصی، در گروه، در پروژه و یا در کانال به عنوان ادمین - می‌توانید از طریق آیکن‌ها و دکمه‌های مشخص شده در قسمت وارد کردن متن، اقدام نمایید:

دکمه وظیفه :
با کلیک بر روی این دکمه امکان افزودن وظیفه برای خود و دیگران را دارید.
در قسمت وظایف و در زیر بخش تعریف وظیفه جدید، به تفصیل ایجاد وظیفه را توضیح خواهیم داد.

نکته

ایجاد وظیفه در قالب گفت‌‌و‌گو تنها در پروژه‌ها امکان‌پذیر است.


دکمه صورت‌جلسه:
همانطور که از نام این بخش مشخص است، شما می‌توانید بعد از برگزاری جلسات حضوری، در بخش گفت‌و‌گو، با کلیک بر روی این دکمه، صورت‌جلسه ایجاد کنید:

در پنجره باز شده می‌توانید تاریخ، ساعت، مکان، موضوع و مشروح جلسه را در قسمت‌های مشخص شده وارد نمایید.

همچنین دکمه افزودن مصوبه، به شما این امکان را می‌دهد تا با توجه به مصوبات درون جلسه، برای افراد مختلف تعیین وظیفه کنید تا مصوبه مورد نظر را به مرحله عمل برسانند؛
در قسمت وظایف و در زیر بخش تعریف وظیفه جدید، به تفصیل ایجاد وظیفه را توضیح خواهیم داد.

در نهایت پس از انجام مراحل بالا با فشردن دکمه ایجاد صورتجلسه، صورت‌جلسه ایجاد می‌شود.

نکته

ایجاد صورت‌جلسه در قالب گفت‌‌و‌گو تنها در پروژه‌ها امکان‌پذیر است.


آیکن insert_emoticon:
با کلیک بر روی این آیکن امکان فرستادن شکلک‌های مختلف را دارید.

آیکن attachment:
با فشردن این دکمه و پس از آن دکمه انتخاب فایل و سپس انتخاب عکس، فیلم و یا فایل مورد نظرتان با هر پسوندی، می‌توانید ارسال این قبیل فایل‌ها را انجام دهید.

نکته

در ارسال تصویر، پس از آپلود آن، امکان نوشتن عنوان نیز وجود دارد.

نکته

برای ارسال تصاویر، ویدئو‌ها و فایل‌ها، قابلیت Drag&Drop نیز در نظر گرفته شده است.



برای ارسال مجدد یک فایل برای دیگران، نشان‌گر موس را بر روی فایل مورد نظر ببرید و از طریق آیکن share اقدام به بازاشتراک‌گذاری فایل مورد نظر برای بخش مورد نظر خود نمایید تا نیازی به آپلود مجدد آن نباشد و از پُر شدن بیهوده فضای کاربری جلوگیری شود.

فیلتر پیام‌ها

فیلتر پیام‌ها به شما امکان مشاهده یک نوع پیام خاص - اعم از متنی، وظایف، عکس‌ها و ... را می‌دهید.

دسترسی به فیلتر پیام‌ها از قسمت بالای فضای گفت‌و‌گوی شخصی، گروهی، پروژه و یا کانال و در قسمت چپ ممکن است:

  • آیکن search برای جست‌و‌جوی متن مورد نظر در پیام‌های متنی.
  • آیکن offline_pin برای فیلتر کردن پیام‌ها بر اساس وظایف.
  • آیکن assignment برای فیلتر کردن پیام‌ها بر اساس صورت‌جلسات.
  • آیکن photo برای فیلتر کردن پیام‌ها بر اساس عکس‌ها.
  • آیکن videocam برای فیلتر کردن پیام‌ها بر اساس فیلم‌ها.
  • آیکن insert_drive_file برای فیلتر کردن پیام‌ها بر اساس فایل‌های غیر فیلم و عکس مانند فایل‌های متنی.
نکته

فیلتر بر اساس وظایف و صورت‌جلسات، تنها در پروژه‌ها امکان‌پذیر است.

در صورتی که پس از مشاهده پیام‌های فیلتر شده درخواست بازگشت به نمایش همه پیام‌ها را داشتید، دکمه بیخیال را در پایین صفحه بفشارید.

تنظیمات

نکته

قسمت تنظیمات برای گفت‌و‌گوی شخصی فعال نیست.

دسترسی به تنظیمات گروه، پروژه و یا کانال از قسمت بالا سمت چپ و با فشردن دکمه more_vert امکان‌پذیر است.

با فشردن این دکمه پنجره‌ای باز می‌شود که در این پنجره امکانات زیر وجود دارد:

  • فشردن دکمه edit امکان ویرایش نام گروه، پروژه یا کانال را فراهم می‌آورد.
  • فشردن دکمه camera_alt امکان ایجاد و یا تغییر تصویر گروه، پروژه یا کانال را فراهم می‌آورد.
  • افزودن عضو جدید به گروه، پروژه یا کانال‌های غیر عمومی با کلیک بر روی افزودن عضو جدید، و سپس انتخاب نام افراد مورد نظر امکان‌پذیر است.
  • امکان فعال یا غیر فعال کردن اعلانات (نوتیفیکیشن‌ها)، با کلیک بر روی فعال بودن اعلانات (نوتیفیکیشن) فراهم است.
  • لیست اعضا در پایین همین پنجره قابل مشاهده است.
    نکته

    در صورتی که ایجاد کننده گروه و یا پروژه باشید، امکان حذف افراد را با کلیک بر روی close جلوی نام هر فرد دارید.

    نکته

    در صورتی که در کانالی سِمَت مدیر داشته باشید، امکان مدیر کردن سایر اعضا را با کلیک بر روی دکمه مدیر کانال شود جلوی نام آن‌ها، دارید.

دستیار میزیتو

در لیست گفت‌و‌گوها رباتی با نام دستیار میزیتو وجود دارد که می‌توانید به گفت‌و‌گو با آن بپردازید و راهنمایی‌های لازم را از آن دریافت نمایید.

همچنین این ربات، وظایفی را که به ضرب‌الاجل خود رسیده باشند، به شما یادآوری می‌کند تا کاری را از قلم نیندازید.

وظایف

دسترسی به صفحه وظایف از طریق نوار عمودی سمت راست و با کلیک بر روی « offline_pinوظایف » امکان پذیر است.

در بخش سرویس وظایف شما می‌توانید برای خود و دیگران وظیفه تعیین کنید و برای آن زمان، دسته‌بندی و برچسب مشخص کنید. همچنین می‌توانید وظایف را پیگری کنید و انواع فیلترها را بر روی وظایف مختلف انجام دهید.

تعریف وظیفه جدید

برای تعریف وظیفه جدید برای خود و یا دیگران می‌توانید از طریق دکمه سبز رنگ بالای صفحه با عنوان ایجاد وظیفه استفاده کنید.

در پنجره باز شده، امکانات زیر برای شما فراهم است:

  • نوشتن عنوان فعالیت در قسمت مشخص شده.
  • افزودن توضیحات لازم در قسمت مشخص شده.
  • اضافه کردن برچسب‌های مختلف با کلیک بر روی bookmark.

    میان‌راهنما:

    در پایین بخش برچسب‌ها امکان ایجاد برچسب جدید با کلیک بر روی ایجاد برچسب جدید وجود دارد:

    بدین صورت که با کلیک بر روی این دکمه می‌توانید در قسمت مشخص شده، عنوان برچسب خود را وارد و برای آن، رنگ انتخاب کنید و سپس با کلیک بر روی دکمه ایجاد، برچسب جدید را ایجاد نمایید.

    در این بخش همچنین امکان ویرایش نام برچسب‌ها نیز با کلیک بر روی edit جلوی هر برچسب وجود دارد.

    due date
  • اضافه کردن زمان یادآوری وظیفه با کلیک بر روی schedule.

    در این بخش شاهد پیش‌فرض‌هایی مانند امروز، فردا و پس‌فردا هستید.

    در صورتی که بخواهید تاریخ و زمان دلخواه و دقیق مشخص کنید، می‌توانید بر روی انتخاب تاریخ و زمان کلیک کنید و در قسمت‌های مشخص شده، تاریخ و زمان وظیفه را مشخص کنید و با کلیک بر روی تأیید، تغییرات انجام شده را اعمال کنید.

  • مشخص کردن مسئول انجام وظیفه با کلیک بر روی person.

    در این قسمت باید فرد مورد نظر را (فقط یک نفر) با کلیک بر روی نام آن مشخص کنید.

  • اضافه کردن دسته‌بندی وظیفه با کلیک بر روی دسته‌بندی.

    میان‌راهنما:

    در پایین این بخش امکان ایجاد دسته‌بندی جدید با کلیک بر روی دسته‌بندی جدید وجود دارد:

    بدین صورت که با کلیک بر روی این دکمه می‌توانید در قسمت مشخص شده، عنوان دسته‌بندی را وارد، افرادی که لازم است به این دسته‌بندی دسترسی داشته باشند را مشخص و رنگ دسته‌بندی را انتخاب کنید و سپس با کلیک بر روی دکمه ایجاد، دسته‌بندی جدید را ایجاد نمایید.

    در این بخش همچنین امکان ویرایش نام دسته‌بندی‌ها نیز با کلیک بر روی edit جلوی هر دسته‌بندی وجود دارد.

    due date

نهایتاً پس از انجام مراحل بالا با فشردن دکمه ایجاد در پایین پنجره، وظیفه جدید ایجاد و به فرد مورد نظر نسبت داده می‌شود.

فیلتر وظایف

نوار سبز رنگ بالای صفحه دارای فیلتر‌های مختلفی است:

  • کارهای من: کلیک بر روی این بخش، وظایف را بر اساس وظایفی که خودتان به خودتان نسبت داده‌اید و یا دیگران به شما نسبت داده‌اند - و در واقع وظایفی که شما باید انجام دهید -، فیلتر می‌کند. البته این بخش به طور پیش‌فرض فعال است.
  • پیگیری از دیگران: کلیک بر روی این قسمت، وظایف را بر اساس وظایفی که شما به دیگران نسبت داده‌اید و آن‌ها باید انجام دهند، فیلتر می‌کند.
  • دسته‌بندی کارها: کلیک بر روی این بخش و پس از آن بر روی نام دسته‌بندی مورد نظر، وظایف را بر اساس وظایفی که در این دسته‌بندی قرار دارند، فیلتر می‌کند.

    میان‌راهنما:

    در پایین این بخش امکان ایجاد دسته‌بندی جدید با کلیک بر روی دسته‌بندی جدید وجود دارد:

    بدین صورت که با کلیک بر روی این دکمه می‌توانید در قسمت مشخص شده، عنوان دسته‌بندی را وارد، افرادی که لازم است به این دسته‌بندی دسترسی داشته باشند را مشخص و رنگ دسته‌بندی را انتخاب کنید و سپس با کلیک بر روی دکمه ایجاد، دسته‌بندی جدید را ایجاد نمایید.

    در این بخش همچنین امکان ویرایش نام دسته‌بندی‌ها نیز با کلیک بر روی edit جلوی هر دسته‌بندی وجود دارد.

    due date
  • برچسب‌ها: کلیک بر روی این بخش و پس از آن بر روی نام برچسب مورد نظر، وظایف را بر اساس وظایفی که با این برچسب مشخص شده‌اند، فیلتر می‌کند.

    میان‌راهنما:

    در پایین بخش برچسب‌ها امکان ایجاد برچسب جدید با کلیک بر روی ایجاد برچسب جدید وجود دارد:

    بدین صورت که با کلیک بر روی این دکمه می‌توانید در قسمت مشخص شده، عنوان برچسب خود را وارد و برای آن، رنگ انتخاب کنید و سپس با کلیک بر روی دکمه ایجاد، برچسب جدید را ایجاد نمایید.

    در این بخش همچنین امکان ویرایش نام برچسب‌ها نیز با کلیک بر روی edit جلوی هر برچسب وجود دارد.

    due date

همچنین علاوه بر فیلتر‌های بالا، برای دسترسی به فیلتر‌های دقیق‌تر و بیشتر می‌توانید بر روی دکمه فیلتر « filter_listفیلتر نمایش وظایف » در سمت چپ دکمه تعریف وظیفه جدید، کلیک کنید.

این بخش امکانات زیر را در اختیار شما قرار می‌دهد:

  • جست‌و‌جو در متن وظایف برای یافتن آن‌ها.
  • مشخص کردن فردی که وظیفه را ایجاد کرده است با کلیک بر روی بخشی که با عنوان ایجاد کننده مشخص شده است و نهایتاً کلیک بر روی نام آن فرد.
  • مشخص کردن فردی که مسئول انجام وظیفه است با کلیک بر روی بخشی که با عنوان مسؤول انجام مشخص شده است و نهایتاً کلیک بر روی نام آن فرد.
  • مشخص کردن وضعیت انجام وظیفه با تغییر آن از انجام شده به نشده و یا برعکس با کلیک بر روی بخشی که با عنوان وضعیت انجام مشخص شده است.
  • فیلتر وظایف بر اساس برچسبی که بر روی آن‌ها چسبانده شده است.

نهایتاً با کلیک بر روی دکمه فیلتر، فیلتر دلخواه شما اعمال می‌شود.

ویرایش وظیفه

ویرایش وظایف با کلیک بر روی هر وظیفه - چه در فضای صفحه وظایف و چه در گفت‌و‌گو - امکان‌پذیر است.

در پنجره وظیفه باز شده، با کلیک بر روی دکمه ویرایش امکان ویرایش تمامی قسمت‌های وظیفه را دارید.

نکته

شما فقط اجازه ویرایش وظایفی را دارید که دسترسی به دسته‌بندی مشخص شده برای آن‌ها به شما داده شده است.

نکته

تاریخچه ویرایش‌ها و تغییرات بر روی وظایف ثبت می‌شود؛ برای آگاهی از این مطلب می‌توانید در فضای وظایف و یا گفت‌و‌گو با کلیک بر روی وظیفه دلخواهتان و سپس کلیک بر روی دکمه history، در گوشه پایین و سمت راست پنجره باز شده، تاریخچه تغییرات در وظیفه را مشاهده کنید.

انجام وظیفه

انجام هر وظیفه - چه در فضای صفحه گفت‌و‌گو و چه وظایف - با کلیک بر روی فضای مربعی شکل مشخص شده در وظیفه، امکان‌پذیر است.

نکته

شما می‌توانید فقط وظایفی را که به شما نسبت داده شده است و شما مسئول انجام آن هستید به حالت انجام شده درآورید.

پیگیری وظایف

برای پیگیری وظایفی که به دیگران نسبت داده‌اید می‌توانید از طریق دکمه پیگیری از دیگران در بالای همین بخش اقدام کنید.

نکته

تاریخچه ویرایش‌ها و تغییرات بر روی وظایف ثبت می‌شود؛ برای آگاهی از این مطلب می‌توانید در فضای وظایف و یا گفت‌و‌گو با کلیک بر روی وظیفه دلخواهتان و سپس کلیک بر روی دکمه history، در گوشه پایین و سمت راست پنجره باز شده، تاریخچه تغییرات در وظیفه را مشاهده کنید.

نامه‌ها

دسترسی به صفحه نامه‌ها از طریق نوار عمودی سمت راست و با کلیک بر روی « inboxنامه‌ها » امکان پذیر است.

در بخش سرویس نامه‌ها شما می‌توانید نامه به همراه پیوست‌های مختلف بفرستید و با همکارانتان مکاتبه کنید، همچنین امکان ارجاع نامه به همکاران و نیز گفت‌و‌گو و کامنت گذاری (پاراف) در ذیل هر نامه وجود دارد.

کلیک بر روی هر نامه، آن را به همراه تمام پاراف‌هایش نمایش می‌دهد، با کلیک بر روی پاراف دلخواهتان، پاراف به شما نشان داده خواهد شد.

ایجاد نامه جدید

برای ایجاد نامه جدید می‌توانید از طریق دکمه نارنجی رنگ بالای صفحه با عنوان ایجاد نامه جدید استفاده کنید.

در پنجره باز شده، امکانات زیر برای شما فراهم است:

  • وارد کردن موضوع نامه در قسمت مشخص شده.
  • نوشتن نام همکارانی که می‌خواهید نامه برای آن‌ها ارسال شود در قسمت مشخص شده و انتخاب فرد مورد نظر.
  • وارد کردن متن نامه در قسمت مشخص شده با امکان اضافه کردن لیست، لیست عدد دار، متن Bold، متن Italic و لینک از طریق دکمه‌های پایین قسمت متن.
  • امکان چسباندن برچسب بر روی نامه از طریق دکمه مشخص شده.
  • امکان اضافه کردن پیوست فایل و عکس و فیلم، و پیوست وظیفه از طریق فشردن دکمه پیوست‌ها در پایین پنجره:

    پس از فشردن دکمه پیوست‌ها، فشردن دکمه افزودن فایلو پس از آن فشردن دکمه انتخاب فایل و انتخاب فایل یا عکس و فیلم مورد نظرتان، فایل به نامه پیوست می‌شود.

    پس از فشردن دکمه پیوست‌ها، فشردن دکمه افزودن وظیفه، پنجره‌ای را باز می‌کند که به شما امکان تعریف وظیفه جدید و پیوست آن به نامه را می‌دهد.
    برای ایجاد وظیفه جدید، اینجا را ببینید.

پس از طی کردن مراحل بالا و استفاده از امکانات مختلف، فشردن دکمه ارسال در پایین پنجره، نامه شما را ایجاد و آن را برای افراد مشخص شده ارسال می‌کند.

فیلتر نامه‌ها

نوار نارنجی رنگ بالای صفحه دارای فیلتر‌های مختلفی است:

  • صندوق ورودی: کلیک بر روی این بخش، نامه‌ها را بر اساس نا‌مه‌هایی که برای شما ارسال شده است و یا دیگران به شما ارجاع داده‌اند، فیلتر می‌کند. البته این بخش به طور پیش‌فرض فعال است.
  • صندوق خروجی: کلیک بر روی این بخش، نامه‌ها را بر اساس نا‌مه‌هایی که شما برای دیگران ارسال کرده‌اید و یا به دیگران ارجاع داده‌اید، فیلتر می‌کند.
  • برچسب‌ها: کلیک بر روی این بخش و پس از آن بر روی نام برچسب مورد نظر، نامه‌ها را بر اساس نامه‌هایی که با این برچسب مشخص شده‌اند، فیلتر می‌کند.

    میان‌راهنما:

    در پایین بخش برچسب‌ها امکان ایجاد برچسب جدید با کلیک بر روی ایجاد برچسب جدید وجود دارد:

    بدین صورت که با کلیک بر روی این دکمه می‌توانید در قسمت مشخص شده، عنوان برچسب خود را وارد و برای آن، رنگ انتخاب کنید و سپس با کلیک بر روی دکمه ایجاد، برچسب جدید را ایجاد نمایید.

    در این بخش همچنین امکان ویرایش نام برچسب‌ها نیز با کلیک بر روی edit جلوی هر برچسب وجود دارد.

    due date
  • آرشیو شده: کلیک بر روی این بخش، نامه‌ها را بر اساس نا‌مه‌های آرشیو شده فیلتر می‌کند.

    نحوه آرشیو کردن نامه‌ها در زیربخش پاسخ، ارجاع و آرشیو نامه‌ها توضیح داده خواهد شد.

پاسخ، ارجاع و آرشیو نامه‌ها

کلیک بر روی هر نامه و - در زیر بخش باز شده آن - کلیک بر روی هر پاراف، شما را به نامه و یا پاراف مورد نظر منتقل می‌کند.

در بالای صفحه باز شده امکان مشاهده اصل و متن نامه به همراه ایجاد کننده، تاریخ و ساعت ارسال و پیوست‌های آن وجود دارد.

در این قسمت امکانات زیر فراهم است:

  • آرشیو نامه: آرشیو نامه با فشردن دکمه آرشیو نامه در گوشه سمت چپ و بالای نامه امکان‌پذیر است.
  • برچسب‌ها: کلیک بر روی این بخش و پس از آن بر روی نام برچسب یا برچسب‌های مورد نظر، برچسب یا برچسب‌های مورد نظر را به نامه می‌چسباند.

    میان‌راهنما:

    در پایین بخش برچسب‌ها امکان ایجاد برچسب جدید با کلیک بر روی ایجاد برچسب جدید وجود دارد:

    بدین صورت که با کلیک بر روی این دکمه می‌توانید در قسمت مشخص شده، عنوان برچسب خود را وارد و برای آن، رنگ انتخاب کنید و سپس با کلیک بر روی دکمه ایجاد، برچسب جدید را ایجاد نمایید.

    در این بخش همچنین امکان ویرایش نام برچسب‌ها نیز با کلیک بر روی edit جلوی هر برچسب وجود دارد.

    due date
  • پاسخ به نامه یا پاراف‌های آن:

    برای پاسخ به نامه می‌توانید بر روی دکمه نارنجی رنگ پایین صفحه با عنوان پاسخ کلیک کنید و پس از مشخص کردن فرد مورد خطاب، متن پاسخ و پیوست به پاسخ در قسمت‌های مشخص شده، با زدن دکمه ارسال ،پاسخ خود را ارسال کنید.

    برای پاسخ به پاراف‌های نامه می‌توانید اشاره‌گر موس خود را بر روی پاراف مورد نظر قرار دهید و با ظاهر شدن دکمه پاسخ به این پاراف، بر روی آن کلیک کنید و متن و پیوست خود را در محل‌های مشخص شده وارد کنید و با فشردن دکمه ارسال، آن را ارسال کنید.

  • ارجاع نامه: برای ارجاع نامه می‌توانید بر روی دکمه نارنجی رنگ پایین صفحه با عنوان ارجاع پیام به نفرات دیگر کلیک کنید و پس از مشخص کردن افراد مورد خطاب، متن ارجاع و پیوست به متن در قسمت‌های مشخص شده، با زدن دکمه ارسال ،نامه را به افرادی که مشخص کرده‌اید ارجاع دهید.

یادداشت‌ها

دسترسی به صفحه یادداشت‌ها از طریق نوار عمودی سمت راست و دکمه « assignmentیادداشت‌ها » امکان‌پذیر است.

در بخش سرویس یادداشت‌ها شما می‌توانید برای خود به صورت شخصی یادداشت‌های چسبنده درست کنید، همچنین در این بخش امکان گذاشتن برچسب بر روی یادداشت‌ها، تعویض رنگ، اضافه کردن چک‌لیست و اضافه کردن تصویر به یادداشت وجود دارد.

نکته

بخش یادداشت‌ها کاملاً شخصی بوده و تنها شما به محتوای آن دسترسی دارید.

ایجاد یادداشت جدید

اضافه کردن یادداشت جدید با کلیک بر روی کادر سفید رنگ بالای صفحه ممکن است:

  • وارد کردن عنوان یادداشت در قسمت مشخص شده.
  • وارد کردن متن یادداشت در قسمت مشخص شده.
  • اضافه کردن چک‌لیست با کلیک بر روی و نوشتن عنوان چک‌لیست در محل مشخص شده و سپس فشردن دکمه Enter بر روی صفحه کلید و وارد کردن عنوان‌های بعدی.
  • اضافه کردن عکس به یادداشت با کلیک بر روی image و پس از آن کلیک بر روی دکمه انتخاب فایل و انتخاب عکس مورد نظر.
  • تغییر رنگ یادداشت با کلیک بر روی رنگ دلخواهتان در همین قسمت.

در نهایت پس از وارد کردن اطلاعات لازم با فشردن دکمه ایجاد، یادداشت شما ایجاد می‌شود و به همین صفحه می‌چسبد.

فیلتر یادداشت‌ها

نوار زرد رنگ بالای صفحه دارای فیلتر‌های مختلفی است:

  • همه یادداشت‌ها: این فیلتر، تمامی یادداشت‌های ایجاد شده توسط شما را نشان می‌دهد. البته این بخش به طور پیش‌فرض فعال است.
  • یادداشت‌های حذف شده: این فیلتر یادداشت‌های حذف شده شما را نمایش می‌دهد.

    برای بازیابی یادداشت‌های حذف شده، می‌توانید در این فیلتر، اشاره‌گر موس خود را به روی یادداشت مورد نظر منتقل کنید و با ظاهر شدن دکمه بازیابی، آن را بفشارید.

    نحوه حذف یادداشت‌ها در اینجا آموزش داده شده است.

  • آرشیو یادداشت‌ها: این فیلتر یادداشت‌های آرشیو شده شما را نمایش می‌دهد.

    برای بازیابی یادداشت‌های آرشیو شده، می‌توانید در این فیلتر، اشاره‌گر موس خود را به روی یادداشت مورد نظر منتقل کنید و با ظاهر شدن دکمه بازیابی، آن را بفشارید.

    نحوه آرشیو کردن یادداشت‌ها در اینجا آموزش داده شده است.

  • برچسب‌ها: کلیک بر روی این بخش و پس از آن بر روی نام برچسب مورد نظر، یادداشت‌ها را بر اساس یادداشت‌هایی که با این برچسب مشخص شده‌اند، فیلتر می‌کند.

    میان‌راهنما:

    در پایین بخش برچسب‌ها امکان ایجاد برچسب جدید با کلیک بر روی ایجاد برچسب جدید وجود دارد:

    بدین صورت که با کلیک بر روی این دکمه می‌توانید در قسمت مشخص شده، عنوان برچسب خود را وارد و برای آن، رنگ انتخاب کنید و سپس با کلیک بر روی دکمه ایجاد، برچسب جدید را ایجاد نمایید.

    در این بخش همچنین امکان ویرایش نام برچسب‌ها نیز با کلیک بر روی edit جلوی هر برچسب وجود دارد.

    due date

ویرایش یادداشت

گزینه‌های ویرایش یک یادداشت با انتقال اشاره‌گر موس بر روی یادداشت مورد نظر، به صورت آیکن‌هایی در پایین یادداشت، فعال می‌شوند:

  • فشردن دکمه color_lens و پس از آن انتخاب رنگ مورد نظر، رنگ یادداشت شما را عوض خواهد کرد.
  • فشردن دکمه label امکان برداشتن و یا گذاشتن برچسب‌های یادداشت را می‌دهد.

    میان‌راهنما:

    در پایین بخش برچسب‌ها امکان ایجاد برچسب جدید با کلیک بر روی ایجاد برچسب جدید وجود دارد:

    بدین صورت که با کلیک بر روی این دکمه می‌توانید در قسمت مشخص شده، عنوان برچسب خود را وارد و برای آن، رنگ انتخاب کنید و سپس با کلیک بر روی دکمه ایجاد، برچسب جدید را ایجاد نمایید.

    در این بخش همچنین امکان ویرایش نام برچسب‌ها نیز با کلیک بر روی edit جلوی هر برچسب وجود دارد.

    due date
  • فشردن دکمه edit به شما امکان ویرایش عنوان و متن و چک‌لیست یادداشت را می‌دهد که پس از فشردن دکمه به روزرسانی، تغییرات اعمال می‌شوند.

حذف و آرشیو یادداشت

گزینه‌های حذف و آرشیو یک یادداشت با انتقال اشاره‌گر موس بر روی یادداشت مورد نظر، به صورت آیکن‌هایی در گوشه سمت چپ و پایین یادداشت، فعال می‌شوند:

  • فشردن دکمه archive به شما امکان آرشیو یادداشت مورد نظر را می‌دهد.
  • فشردن دکمه close به شما امکان حذف یادداشت مورد نظر را می‌دهد.

پرونده مشتریان

نکته

این قسمت فقط برای افرادی فعال است که مدیر یا مدیران میزِکار، دسترسی آن را به آن‌ها داده باشند.

دسترسی به پرونده مشتریان از طریق نوار عمودی سمت راست و دکمه « perm_contact_calendarپرونده مشتریان » امکان‌پذیر است.

در بخش سرویس پرونده مشتریان امکان ورود اطلاعات مشتریان و نیز گفت‌و‌گو در مورد آن‌ها با همکاران وجود دارد. همچنین امکان دسته‌بندی مشتریان با برچسب گذاری و ایجاد پیگیری‌های مختلف از جمله تلفنی برای مشتریان مختلف وجود دارد.

ثبت اطلاعات مشتری جدید

برای ورود اطلاعات مشتری جدید می‌توانید از طریق دکمه آبی رنگ بالای صفحه با عنوان ثبت اطلاعات مشتری جدید استفاده کنید.

در پنجره باز شده، امکانات زیر برای شما فراهم است:

اطلاعات عمومی مشتری

  • ورود نام مشتری و نیز نام کوتاه مشتری (برای دسترسی آسان‌تر).
  • ورود شماره‌های تماس ثابت و همراه مشتری.
  • وارد کردن آدرس مشتری.
  • مشخص کردن همکارانی که نیاز است به مشتری و اطلاعاتش دسترسی داشته باشند.
  • ورود توضیحات اضافه در رابطه با مشتری.

اطلاعات بیشتر مشتری

فعال شدن گزینه‌های این قسمت با کلیک بر روی دکمه اطلاعات بیشتر در پایین همین پنجره ممکن است.

اطلاعات بیشتر شامل آدرس سایت، آدرس ایمیل، کد پستی، فکس و کد اقتصادی است که در قسمت‌های معین شده، قابل وارد کردن است.

اطلاعات نمایندگان

برای هر مشتری، امکان ورود اطلاعات نمایندگان آن مشتری با فشردن دکمه اطلاعات نمایندگان در پایین همین پنجره وجود دارد.

اطلاعاتی شامل نام نماینده، سِمَت، آدرس ایمیل، شماره همراه و شماره تماس نماینده که در محل‌های معین، قابل وارد کردن است.

نکته

برای ایجاد نماینده جدید، می‌توانید بر روی add در پایین پنجره کلیک کنید.


نهایتاً پس از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز خود، با فشردن دکمه ایجاد در پایین پنجره، مشتری جدید ایجاد شده و در صفحه پرونده مشتریان، قابل مشاهده است.

فیلتر مشتریان

نوار سورمه‌ای رنگ بالای صفحه دارای فیلتر‌های مختلفی است:

  • همه مشتریان: کلیک بر روی این بخش، تمامی مشتریان را نشان خواهد داد. البته این بخش به طور پیش‌فرض فعال است.
  • برچسب‌ها: کلیک بر روی این بخش و پس از آن بر روی نام برچسب مورد نظر، مشتریان را بر اساس مشتریانی که با این برچسب مشخص شده‌اند، فیلتر می‌کند.

    میان‌راهنما:

    در پایین بخش برچسب‌ها امکان ایجاد برچسب جدید با کلیک بر روی ایجاد برچسب جدید وجود دارد:

    بدین صورت که با کلیک بر روی این دکمه می‌توانید در قسمت مشخص شده، عنوان برچسب خود را وارد و برای آن، رنگ انتخاب کنید و سپس با کلیک بر روی دکمه ایجاد، برچسب جدید را ایجاد نمایید.

    در این بخش همچنین امکان ویرایش نام برچسب‌ها نیز با کلیک بر روی edit جلوی هر برچسب وجود دارد.

    due date

همچنین علاوه بر فیلتر‌های بالا، برای دسترسی دقیق‌تر و سریع‌تر به مشتریان می‌توانید در کادر جست‌‌و‌جوی مشخص شده با عنوان فیلتر، نام، نام خانوادگی و یا نام کوتاه مشتری را وارد کنید و آن را بیابید.

ضمناً امکان فیلتر دقیق‌تری بر روی برچسب‌ها وجود دارد که از طریق آیکن filter_list در بالای صفحه قابل دسترسی است. در این بخش شما می‌توانید مشتریان را بر اساس داشتن یا نداشتن برچسبی، فیلتر کنید.

ویرایش اطلاعات مشتری

ویرایش اطلاعات مشتری از طریق کلیک بر روی مشتری مورد نظر و در پنجره باز شده، کلیک بر روی edit، امکان‌پذیر است.

ارسال‌ پیام غیرمتنی

برای ارسال پیام‌های غیر متنی مانند عکس، فایل، وظیفه و ... می‌توانید از طریق آیکن‌های مشخص شده در قسمت وارد کردن متن، اقدام نمایید:

دکمه insert_emoticon:
با کلیک بر روی این دکمه امکان فرستادن شکلک‌های مختلف را دارید.

دکمه perm_phone_msg:
با کلیک بر روی این دکمه امکان ثبت گزارش‌های تلفنی را با ورود تاریخ، ساعت، گزارش و نوع تماس (ورودی یا خروجی) و در نهایت فشردن دکمه ارسال گزارش، دارید.

دکمه offline_pin:
با کلیک بر روی این دکمه امکان افزودن وظیفه برای خود و دیگران را دارید.

در قسمت وظایف و در زیر بخش تعریف وظیفه جدید، به تفصیل ایجاد وظیفه را توضیح داده‌ایم.

دکمه assignment:
همانطور که از نام این بخش مشخص است، شما می‌توانید بعد از برگزاری جلسات حضوری، با کلیک بر روی این دکمه، صورت‌جلسه ایجاد کنید:

در پنجره باز شده می‌توانید تاریخ، ساعت، مکان، موضوع و مشروح جلسه را در قسمت‌های مشخص شده وارد نمایید.

همچنین دکمه افزودن مصوبه، به شما این امکان را می‌دهد تا با توجه به مصوبات درون جلسه، برای افراد مختلف تعیین وظیفه کنید تا مصوبه مورد نظر را به مرحله عمل برسانند؛
در قسمت وظایف و در زیر بخش تعریف وظیفه جدید، به تفصیل ایجاد وظیفه را توضیح داده‌ایم.

در نهایت پس از انجام مراحل بالا با فشردن دکمه ایجاد صورتجلسه، صورت‌جلسه ایجاد می‌شود.

دکمه attachment:
با فشردن این دکمه و پس از آن دکمه انتخاب فایل و سپس انتخاب عکس، فیلم و یا فایل مورد نظرتان با هر پسوندی، می‌توانید ارسال این قبیل فایل‌ها را انجام دهید.

نکته

در ارسال تصویر، پس از آپلود آن، امکان نوشتن عنوان نیز وجود دارد.

نکته

برای ارسال تصاویر، ویدئو‌ها و فایل‌ها، قابلیت Drag&Drop نیز در نظر گرفته شده است.

مانیتورینگ تیم

نکته

این قسمت فقط برای افرادی فعال است که مدیر یا مدیران میزِکار، دسترسی آن را به آن‌ها داده باشند.

دسترسی به مانیتورینگ تیم از طریق نوار عمودی سمت راست و دکمه « assessmentمانیتورینگ تیم » امکان‌پذیر است.

در بخش سرویس مانیتورینگ تیم امکان مشاهده انواع آمار و گزارشات درباره تیم، افراد و نحوه پیشرفت و انجام کارها وجود دارد:

  • مشاهده گزارشات پرونده مشتریان و چاپ آن‌ها.
  • گفت‌و‌گو‌های ۳۰ روز گذشته در قالب نمودار،
  • تعداد اعضا، افراد دعوت شده و حذف شده، میزان فضای استفاده شده میزِکار، زمان ایجاد میزِکار و مالک میزِکار،
  • تعداد وظایف ایجاد شده و انجام شده، پرونده‌های مشتریان ایجاد شده، گفت‌و‌گوهای انجام شده، نامه‌های ارسال شده و یادداشت‌های ایجاد شده،
  • مشاهده اعضای آنلاین و آفلاین و موارد بالا به تفکیک هر فرد با کلیک بر روی آن شخص،

تمامی امکانات میزیتو به صورت رایگان در دسترس شماست!!

تنها در چند دقیقه می‌توانید محیط کاربری خود را ایجاد کنید

شروع کنید