وبینار آموزشی رایگان میزیتو«دوشنبه ۱۰ مهر از ساعت ۱۵ تا ۱۶»

پلن رایگان میزیتو برای حداکثر ۵ کاربر، فضای ۱۵۰ مگابایت و به صورت دائمی در اختیار شما می‌باشد

پلن‌های سرویس تجاری (قیمت جدید)

۱،۵۰۰،۰۰۰ تومان

۵۰۰،۰۰۰ تومان

سالانه (پلن حمایتی)

تعداد ۱۰ کاربر
(+ ۲ کاربر هدیه)
«امکانات پایه میزیتو»
۵ گیگابایت فضای کاربری

۲،۵۰۰،۰۰۰ تومان

سالانه

تعداد ۲۰ کاربر
(+ ۳ کاربر هدیه)
«امکانات پایه میزیتو»
۱۰ گیگابایت فضای کاربری

۴،۵۰۰،۰۰۰ تومان

سالانه

تعداد ۵۰ کاربر
(+ ۵ کاربر هدیه)
«امکانات پایه میزیتو»
۲۵ گیگابایت فضای کاربری

تماس با پشتیبانی

بیشتر از ۵۰ کاربر

امکانات پایه میزیتو

پلن‌های سرویس سازمانی (قیمت جدید)

۲،۹۰۰،۰۰۰ تومان

۱،۲۰۰،۰۰۰ تومان

سالانه (پلن حمایتی)

تعداد ۱۰ کاربر
(+ ۲ کاربر هدیه)
(+ ۵ کاربر مهمان)
«امکانات پایه میزیتو»
« + امکانات سازمانی»
۵۰ گیگابایت فضای کاربری

۴،۹۰۰،۰۰۰ تومان

سالانه

تعداد ۲۰ کاربر
(+ ۳ کاربر هدیه)
(+ ۱۰ کاربر مهمان)
«امکانات پایه میزیتو»
« + امکانات سازمانی»
۱۰۰ گیگابایت فضای کاربری

۱۰،۹۰۰،۰۰۰ تومان

سالانه

تعداد ۵۰ کاربر
(+ ۵ کاربر هدیه)
(+ ۲۵ کاربر مهمان)
«امکانات پایه میزیتو»
« + امکانات سازمانی»
۲۵۰ گیگابایت فضای کاربری

تماس با پشتیبانی

بیشتر از ۵۰ کاربر


امکانات پایه میزیتو
+ امکانات سازمانی

میزیتو با نصب اختصاصی روی سرور مشتری
اگر شرکت یا سازمانی بزرگ هستید و نیاز دارید که " نرم افزار میزیتو بر روی سرورهای اختصاصی" شما نصب شود، فرم درخواست زیر را پر کنید تا کارشناسان شرکت در اسرع وقت جهت مشاوره با شما تماس بگیرند.
درخواست برای نصب اختصاصی
مقایسه پلن‌ها
پلن تجاری پلن سازمانی
شبکه اجتماعی اختصاصی
با استفاده از شبکه اجتماعی اختصاصی با همکاراتون به صورت آنلاین صحبت کنید و فایلهاتون رو به اشتراک بذارید.
ایجاد گروه گفتگو (نامحدود)checkcheck
ایجاد کانال (نامحدود)checkcheck
ایجاد گروه و کانال عمومیcheckcheck
گفتگوی شخصی با همکارانcheckcheck
اشتراک‌گذاری فایل‌هاcheckcheck
نمایش زمان دیده شدن پیام توسط سایرینcheckcheck
امکان جستجو در تمامی گفتگوهاcheckcheck
امکان پین کردن پیام‌های مهم در گروه‌هاcheckcheck
مدیریت پروژه
کارای شرکتتون رو در قالب پروژه‌ها به صورت کاملاً چابک، پویا و آنلاین مدیریت و مانیتور کنید.
ایجاد پروژه (نامحدود)checkcheck
کنترل وظایف و نمودار پیشرفت کارهاcheckcheck
تعریف گروه‌بندی برای مرتب سازی نمایش پروژه‌هاcheckcheck
نمایش وظایف پروژه به صورت لیستcheckcheck
نمایش وظایف در تقویمcheckcheck
مدیریت وظایف به روش اسکرام بورد (مانند بورد ترلو)checkcheck
نمایش نمودار پیشرفت وظایف به ازای هر لیست در بورد پروژهcheckcheck
امکان مرتب‌سازی وظایف یک لیست در بورد پروژه توسط مدیران پروژه، بر اساس «زمان ایجاد»، «زمان یادآوری» و «زمان آخرین تغییرات» و به صورت صعودی و نزولیcheckcheck
امکان نمایش کلیه فایل‌های پیوست شده به وظایف در یک پروژهcheckcheck
امکان فیلتر کردن فایلهای پیوست شده در پروژه به تفکیک «تصویر»، «ویدیو» و «اسناد»checkcheck
اعلام تغییرات وظایف به اعضای پروژهcheckcheck
اشتراک‌گذاری فایل‌ها در پروژهcheckcheck
گفتگو با همکاران در مورد پروژهcheckcheck
جستجو و فیلتر انواع محتوا در پروژهcheckcheck
قابلیت چاپ وظیفه به همراه تمامی گزارشات ثبت شدهcheckcheck
قابلیت چاپ کلیه وظایف در کارتابل وظایفcheckcheck
مکاتبات سازمانی و نامه‌ها
جهت تصمیم‌گیری‌های زمان‌بر (و یا حفظ اسناد مهم) می‌تونید از نامه‌های سازمانی استفاده کنید.
نامه‌نگاری (نامحدود)checkcheck
پیوست فایل به نامهcheckcheck
پیوست وظیفه به نامهcheckcheck
امکان ایجاد پاراف نامهcheckcheck
امکان چاپ نامهcheckcheck
ارجاع نامه به سایر همکاران جهت تصمیم‌گیریcheckcheck
امکان برچسب‌گذاری روی نامه‌ها (جهت دسته‌بندی نامه‌ها)checkcheck
نمایش صندوق ورودی، خروجی نامه‌هاcheckcheck
امکان جستجوی پیشرفته نامه‌هاcheckcheck
صورتجلسه
می‌تونید جلسات کاری خودتون رو ثبت کنید و مصوبات رو تا لحظه انجام کامل پیگیری کنید.
ثبت صورتجلسه (نامحدود)checkcheck
امکان ثبت شرح جلسهcheckcheck
امکان ثبت و پیگیری مصوبات جلسهcheckcheck
امکان افزودن فایل به صورتجلساتcheckcheck
قابلیت چاپ صورتجلسهcheckcheck
قابلیت ویرایش و نمایش سابقه تغییرات اعمال شده توسط کاربرانcheckcheck
کارتابل وظایف
تمامی کارهایی که باید انجام بدید رو در قالب لیست منظمی مشاهده کنید و کاری که انجام دادین رو تیک بزنید.
نمایش کارتابل وظایف شخصیcheckcheck
امکان فیلتر پیشرفته وظایف در کارتابلcheckcheck
کارتابل پیگیری وظایف از دیگرانcheckcheck
نمایش کارهای انجام شده روزانه (با قابلیت چاپ)checkcheck
امکان مرتب‌سازی کارتابل بر اساس پیش‌فرض، آخرین تغییرات و یا زمان ایجادcheckcheck
امکان چاپ وظایف موجود در کارتابلcheckcheck
مدیریت وظایف
بر اساس کارهای تعریف شده، وظایف رو تا مرحله انجام مدیریت کنید.
ایجاد وظیفه (نامحدود)checkcheck
تعیین برچسب برای وظایف (جهت دسته‌بندی بهتر وظایف)checkcheck
تقویم فارسی جهت مدیریت و زمانبندی دقیق پروژه‌هاcheckcheck
تعیین زمان یادآوری ساده و یا تکرار شوندهcheckcheck
تعیین مسؤول انجام وظیفه (به صورت اختیاری)checkcheck
تعیین چند مسؤول انجام برای یک وظیفهcheckcheck
انتخاب یک یا چند فرد مجاز جهت تأیید نهایی وظیفه (برای وظایف دارای چند مسؤول انجام)checkcheck
امکان کپی یک وظیفه برای ایجاد یک وظیفه جدیدcheckcheck
امکان اتصال فایل به وظیفهcheckcheck
نمایش سابقه تغییرات وظیفهcheckcheck
ثبت گزارش به ازای هر وظیفهcheckcheck
ثبت پیوست هنگام ثبت گزارش در وظیفهcheckcheck
امکان پاسخ دادن به گزارشات ثبت شده در یک وظیفهcheckcheck
یادآوری خودکار وظایف توسط دستیار آنلاین میزیتوcheckcheck
تهیه چک لیست برای وظیفهcheckcheck
نمایش مشخصات کاربر و زمان انجام یک چک لیست توسط کاربرcheckcheck
تعیین درصد پیشرفت وظیفهcheckcheck
جابجایی وظیفه بین پروژه‌هاcheckcheck
قابلیت چاپ وظیفه به همراه تمامی گزارشات ثبت شده آنcheckcheck
مانیتورینگ میزکار و پروژه‌های شرکت
می‌تونید برای بررسی وضعیت کارهای شرکت از مانیتورینگ استفاده کنید.
مانیتورینگ وضعیت میزکار به صورت نمودارهای مختلف (میزان گفتگو، نامه، وظایف، پرونده مشتریان و ...)checkcheck
مانیتورینگ پرونده مشتریانcheckcheck
نظرسنجی
برای دونستن نظر تیمتون در بخش‌های مختلف، میتونید از نظرسنجی استفاده کنید.
امکان استفاده از نظرسنجی در گروه‌های گفتگو، کانال‌ها، پروژه‌ها و پرونده مشتریانcheckcheck
امکان تعریف سؤال به همراه چندین گزینه جهت انتخاب کاربرانcheckcheck
امکان شرکت همکاران شما در نظرسنجیcheckcheck
امکان نمایش نتایج نظرسنجیcheckcheck
امکان اعلام اتمام نظرسنجی توسط مدیر گروهcheckcheck
اضافه شدن قابلیت ایجاد آزمون در فرم نظرسنجیcheckcheck
پیشتیبانی از قابلیت چندسواله در فرم نظرسنجیcheckcheck
پشتیبانی از حالت «چند پاسخ» برای سوالاتی که بیشتر از یک پاسخ می‌توانند داشته باشندcheckcheck
امکان تعیین سطح محرمانگی نمایش پاسخ‌ها برای کاربران و مدیرانcheckcheck
امکان مشاهده و پرینت نتایج آزمون توسط مدیرcheckcheck
یادداشت‌های شخصی
می‌تونید یادداشت‌ها و چک لیست‌های شخصی خودتون رو در یک محیط اختصاصی و کاملا شخصی ثبت و نگه‌داری کنید.
ثبت یادداشت با دسترسی شخصی (نامحدود)checkcheck
امکان درج متن، چک لیست و فایل تصویری در یادداشتcheckcheck
امکان تعیین رنگ یادداشتcheckcheck
تعیین برچسب (جهت دسته‌بندی بهتر یادداشت‌ها)checkcheck
تقویم کاری
کارهای روزانه‌ای که برای انجام دارین رو فقط با یک نگاه ببینید.
نمایش کارتابل وظایف به صورت تقویم کاریcheckcheck
اعمال فیلترهای مختلف هنگام استفاده از تقویم کاریcheckcheck
نمایش تقویم کاری اختصاصی هر پروژهcheckcheck
نمایش روزهای تعطیلcheckcheck
پرونده مشتریان
برای مشتریان حقیقی و یا حقوقی شرکت پرونده الکترونیک بسازید و محتواهای لازم رو در اون پرونده قرار بدید.
ایجاد پرونده الکترونیک مشتریcheckcheck
تعیین دسترسی افراد به پرونده مشتریcheckcheck
نمایش سابقه تغییرات مشخصات پروندهcheckcheck
ثبت کلیه وقایع مربوط به مشتری در پروندهcheckcheck
تعیین برچسب (جهت دسته‌بندی بهتر پرونده‌ها)checkcheck
ثبت وظیفه در پرونده جهت پیگیری امور مشتریcheckcheck
ثبت صورتجلسه مربوط به مشتریcheckcheck
ثبت گزارش تماس‌های مربوط به مشتریcheckcheck
ثبت تصاویر مستندات مربوط به مشتری (چک‌ها، قراردادها و ...)checkcheck
سایر امکانات
به صورت یکپارچه در کل میزکار جستجو کنین و یا تصویر زمینه داشبوردتون رو عوض کنید.
جستجوی یکپارچهcheckcheck
امکان انتخاب تصویر پس‌زمینه توسط هر کاربرcheckcheck
امکان اتصال ایمیل شخصی خود به حساب کاربری جهت دریافت پیام‌های مهم میزیتوcheckcheck
امکان غیرفعال کردن نوتیفیکیشن‌های مرورگر برای زمان محدود توسط کاربرانcheckcheck
استقرار و پشتیبانی
ما بهتون کمک میکنیم با بهترین روش میزیتو رو مستقر کنین و بهره‌وری شرکتتون رو با استفاده از میزیتو بالا ببرید.
پشتیبانی آنلاینcheckcheck
استقرار و آموزش رایگانcheckcheck
اپلیکیشن موبایل
با نصب اپلیکیشن میزیتو روی موبایلتون، از تمامی رویدادها به صورت آنلاین باخبر بشید و همه اطلاعات شرکتتون رو همه جا در اختیار داشته باشید.
اپلیکیشن اندروید (دریافت از گوگل پلی)checkcheck
اپلیکیشن iOS (به صورت PWA)checkcheck
امنیت
ما حافظ اطلاعات و داده‌های شرکت شما هستیم و همیشه در تلاشیم تا از آخرین تکنولوژی‌ها و استانداردهای روز جهت افزایش امنیت میزیتو بهره ببریم.
تنظیم ورود/لاگین دو مرحله‌ای جهت امنیت بیشتر کاربرانcheckcheck
مشاهده سابقه ورود/لاگین کاربر به میزیتوcheckcheck
امکان خروج (بستن) سایر نشست‌های کاربر در مرورگرهای دیگرcheckcheck
تعیین دسترسی‌های مختلف کاربران توسط مدیرcheckcheck
پشتیبان‌گیری روزانه از کلیه اطلاعاتcheckcheck
پشتیبانی از پروتکل‌های امنیتی SSLcheckcheck
گانت چارت
وظایفتون رو در قالب گانت چارت بچینین و مدیریت دقیق‌تری روی پروژه‌ها داشته باشید.
ساختار شکست کار WBSclosecheck
امکان تعریف فازهای مختلف جهت دسته‌بندی بهتر وظایفclosecheck
قابلیت تنظیم زمان شروع و پایان برای هر وظیفهclosecheck
قابلیت ایجاد ارتباط (وابستگی) بین وظایفclosecheck
نمایش میزان پیشرفت وظایف به صورت گرافیکی در گانتclosecheck
امکان بزرگنمایی و کوچکنمایی به صورت: روزانه، ماهانه و فصلیclosecheck
امکان ارائه مجوز به کاربر با دسترسی فقط-مشاهده (Read-Only) به گانت چارت بدون امکان تغییر در گانت چارتclosecheck
گفتگوی پیشرفته
هنگام گفتگو با همکاراتون از امکانات و قابلیت‌های بیشتری استفاده کنید.
قابلیت منشن اعضای گروه هنگام گفتگوclosecheck
اطلاع‌رسانی کلیه منشن‌ها توسط دستیار میزیتوclosecheck
امکان فیلتر محتوای دستیار میزیتو، بر اساس کلیه منشن‌هاclosecheck
امکان تعیین مجوز دسترسی افراد جهت «ایجاد گروه گفتگو» در تنظیمات میزکارclosecheck
مکاتبات پیشرفته (دبیرخانه)
اگه به تعریف شماره دبیرخانه برای نامه‌ها و مکاتبات خارج از شرکتتون نیاز دارین، می‌تونید به راحتی و به صورت خودکار برای نامه‌ها شماره تعریف کنید.
قابلیت ثبت شماره نامه واردهclosecheck
قابلیت ثبت شماره نامه صادرهclosecheck
نمایش نامه‌های ثبتی دبیرخانهclosecheck
امکان اتصال نامه‌ها به یک یا چند پرونده مشتریclosecheck
صورتجلسه پیشرفته
شما می‌تونید با استفاده از صورتجلسه پیشرفته امکاناتی نظیر تعریف رئیس جلسه، دبیرجلسه، اعضاء، مدعوین، یادآوری جلسه، پیگیری مصوبات، امضای دیجیتال و ... را جهت مدیریت بهتر جلسات در اختیار داشته باشید.
ثبت صورتجلسه پیشرفته (نامحدود)closecheck
تعیین رئیس جلسه، دبیر جلسه، اعضاء و مدعوینclosecheck
ارسال پیامک یادآوری جهت شرکت در جلسه به اعضاءclosecheck
ارسال پیامک به اعضای جلسهclosecheck
ثبت شرح و مکان جلسهclosecheck
ثبت مصوبات جلسهclosecheck
حضور و غیاب اعضای جلسهclosecheck
فرآیند امضای صورتجلسه توسط حاضرین در جلسهclosecheck
پیگیری مصوبات جلسهclosecheck
تعریف الگو جهت سهولت در تعریف پارامترهای اصلی صورتجلسات و اعضای جلسهclosecheck
مدیریت پیشرفته وظایف
برای مدیریت حرفه‌ای‌تر وظایف، امکانات بیشتری در اختیارتون گذاشتیم.
امکان انتقال اطلاعات (Import) وظایف از ترلو به میزیتوclosecheck
امکان انتقال اطلاعات (Import) وظایف از فایل Excel به میزیتوclosecheck
امکان انتقال اطلاعات (Import) وظایف از فایل CSV به میزیتوclosecheck
تعریف وظیفه برای چند نفر به صورت همزمانclosecheck
تعریف الگوی وظایفclosecheck
امکان منشن همکارانتان، در هنگام نوشتن گزارش زیر یک وظیفهclosecheck
مدیریت پروژه پیشرفته
با تبدیل پروژه به پروژه پیشرفته،دسترسی‌ها رو بهتر مدیریت کنید و از امکانات و تنظیمات بیشتری بهره ببرید.
تعیین مجوز دسترسی افراد جهت «ایجاد پروژه» در تنظیمات میزکارclosecheck
تعیین مدیر / مدیران پروژهclosecheck
جلوگیری از ایجاد و یا ویرایش وظایف توسط اعضای عادی پروژهclosecheck
جلوگیری از تمدید وظایف توسط اعضای عادی پروژهclosecheck
تعیین مهلت برای انجام کارهاclosecheck
تعیین وزن (چگالی) وظیفهclosecheck
تبدیل وظیفه تکمیل شده به وظیفه جاری توسط مدیرclosecheck
امکان کپی یک پروژه به همراه ساختار بورد پروژه و کلیه وظایف آنclosecheck
امکان حذف وظایف از بورد در صورت تأیید مدیر پروژهclosecheck
مانیتورینگ پیشرفته
با استفاده از مانیتورینگ پیشرفته، اطلاعات میز کارتون رو به صورت حرفه‌ای بررسی کنید.
مانیتورینگ پروژه‌هاclosecheck
مانیتورینگ وظایفclosecheck
مانیتورینگ صورتجلسات پیشرفتهclosecheck
مانیتورینگ وضعیت عملکرد اعضای میزکارclosecheck
مشاهده سابقه آنلاین کاربران (آزمایشی)closecheck
مشاهده کارتابل وظایف همکارانclosecheck
قابلیت گزارش‌گیری کل کارهای دارای تأخیر توسط مدیرclosecheck
قابلیت چاپ لیست وظایف بر اساس فیلتر اعمال شدهclosecheck
مدیریت مالی
اسناد مالی را به راحتی ثبت و گزارشات دقیقی دریافت کنید.
ثبت سند مالی (نامحدود)closecheck
تعیین مبلغ، تاریخ و شرح سندclosecheck
امکان افزودن پیوست فایل به اسناد مالیclosecheck
تعیین نوع سند (نقدی، چک، احتمالی و ابطال پرداخت)closecheck
تعیین برچسب (جهت دسته‌بندی بهتر اسناد)closecheck
نمایش گزارش وضعیت مالی مشتری در پرونده مشتریانclosecheck
مانیتورینگ مالی (نمایش دریافت‌های قطعی، پرداخت‌های قطعی، دریافت‌های احتمالی و پرداخت‌های احتمالی)closecheck
فیلتر مشاهده بر اساس برچسب‌هاclosecheck
نمایش گزارش عملکرد مالی به صورت سالانه و ماهانهclosecheck
نمایش ریز اسناد مالی به ازای هر ماهclosecheck
مانیتورینگ درآمدهای احتمالی و معوقهclosecheck
نمایش جدول مبالغ مالی ثبت شدهclosecheck
نمایش نمودارهای مالی اسناد ثبت شدهclosecheck
مدیریت فرصت فروش (سرنخ فروش)
برای مدیریت بهتر فرصت‌های فروش (سرنخ‌ها) تا رسیدن به فروش موفق، می‌تونید از این قابلیت استفاده کنید.
ثبت فرصت فروش و احتمال خرید مشتری (سرنخ فروش)closecheck
تعیین عنوان، ارزش ریالی، توضیحاتclosecheck
تعیین مسؤول پیگیریclosecheck
تعیین میزان احتمال موفقیت فرصت بر اساس ضریب ۰ تا ۱۰۰closecheck
تعیین برچسب (جهت دسته‌بندی بهتر فرصت‌ها)closecheck
پیوست فایل به فرصت فروشclosecheck
مانیتورینگ فروش (بر اساس فروش‌های موفق و فرصت‌های فروش احتمالی)closecheck
نمایش کلیه فرصت‌های فروش مربوط به هر احتمالclosecheck
تقویم کاری پیشرفته
مدیران می‌توانند برای دیدن کارهای جاری همکاراشون به صورت یکجا از این قابلیت استفاده کنند.
نمایش وظایف فعال کلیه همکاران در تقویم کاری مشترک (توسط مدیر)closecheck
پرونده مشتریان پیشرفته
اگه برای مشتری‌هاتون پرونده الکترونیک ایجاد کرده باشید، می‌تونید اطلاعات مالی و فروش مشتری رو به صورت خاص در پرونده قرار بدید.
مدیریت درآمدها، هزینه‌ها و اسناد مالی در پرونده مشتریانclosecheck
مدیریت سرنخ‌های فروش مشتری در پرونده مشتریانclosecheck
امکان انتقال اطلاعات (Import) پرونده مشتریان از فایل Excel به میزیتوclosecheck
قابلیت مشاهده نامه‌های متصل شده به پرونده مشتریclosecheck
سایر امکانات پیشرفته
میتونید از سایر امکانات پیشرفته میزیتو مثل دعوت کاربر مهمان (با دسترسی محدود) و یا پیام وضعیت (status) استفاده کنید.
دعوت کاربر مهمان به میزکارclosecheck
امکان تعریف عناوین سِمت‌های سازمانی کاربران مانند: مدیرعامل، مدیراجرایی و ...closecheck
امکان جابجایی اطلاعات از یک کاربر قدیمی به یک کاربر جدید شامل: وظایف، گروه‌های گفتگو و پرونده مشتریان توسط مالک میزکارclosecheck
تعیین وضعیت (Status) برای کاربرclosecheck
امکان اصلاح دسترسی کاربران به گروه‌های پروژه، پرونده مشتریان و گروه‌های گفتگو توسط مالک میزکارclosecheck
جلسه آنلاین - ویدئو کنفرانس (آزمایشی)
با استفاده از این قابلیت با همکاراتون به صورت تصویری و آنلاین صحبت کنید.
تماس تصویری و برگزاری جلسات آنلاینclosecheck
اشتراک‌گذاری صفحه نمایشclosecheck

پلن‌های سرویس سازمانی (قیمت جدید)

۲،۹۰۰،۰۰۰ تومان

۱،۲۰۰،۰۰۰ تومان

سالانه (پلن حمایتی)

تعداد ۱۰ کاربر
(+ ۲ کاربر هدیه)
(+ ۵ کاربر مهمان)
«امکانات پایه میزیتو»
« + امکانات سازمانی»
۵۰ گیگابایت فضای کاربری

۴،۹۰۰،۰۰۰ تومان

سالانه

تعداد ۲۰ کاربر
(+ ۳ کاربر هدیه)
(+ ۱۰ کاربر مهمان)
«امکانات پایه میزیتو»
« + امکانات سازمانی»
۱۰۰ گیگابایت فضای کاربری

۱۰،۹۰۰،۰۰۰ تومان

سالانه

تعداد ۵۰ کاربر
(+ ۵ کاربر هدیه)
(+ ۲۵ کاربر مهمان)
«امکانات پایه میزیتو»
« + امکانات سازمانی»
۲۵۰ گیگابایت فضای کاربری

تماس با پشتیبانی

بیشتر از ۵۰ کاربر


امکانات پایه میزیتو
+ امکانات سازمانی

پلن‌های سرویس تجاری (قیمت جدید)

۱،۵۰۰،۰۰۰ تومان

۵۰۰،۰۰۰ تومان

سالانه (پلن حمایتی)

تعداد ۱۰ کاربر
(+ ۲ کاربر هدیه)
«امکانات پایه میزیتو»
۵ گیگابایت فضای کاربری

۲،۵۰۰،۰۰۰ تومان

سالانه

تعداد ۲۰ کاربر
(+ ۳ کاربر هدیه)
«امکانات پایه میزیتو»
۱۰ گیگابایت فضای کاربری

۴،۵۰۰،۰۰۰ تومان

سالانه

تعداد ۵۰ کاربر
(+ ۵ کاربر هدیه)
«امکانات پایه میزیتو»
۲۵ گیگابایت فضای کاربری

تماس با پشتیبانی

بیشتر از ۵۰ کاربر

امکانات پایه میزیتو

۱۵ درصد تخفیف برای مراکز مردم‌نهاد و خیریه

اگر شما یک مرکز مردم‌نهاد یا خیریه هستید، در تمام برنامه های سالانه ما ۱۵ درصد تخفیف دریافت خواهید کرد. این کار، تنها راه ما برای تشکر از شما برای ایجاد جهانی بهتر است.

میزِکار خود را ایجاد کنید

سوالات متداول میزیتو

چگونه می‌توانم طرح‌ها را خریداری کنم و پرداخت انجام دهم؟

برای هرکدام از طرح‌ها، امکان اتصال به درگاه‌های بانکی عضو شبکه شتاب میسر گردیده و شما به راحتی با انتخاب طرح مورد نظر، آن را خریداری می‌نمایید.

آیا امکانی برای داشتن نسخه پشتیبان از اطلاعات وجود دارد؟

بله، وابسته به درخواست شما، از اطلاعات شما در دوره‌های زمانی ثابت، نسخه پشتیبان تهیه خواهد شد تا شما هیچ نگرانی از بابت از دست رفتن اطلاعات خود نداشته باشید.

میزیتو چقدر امن است؟

امنیت، بالاترین اولویت ما در میزیتو است. ما از فناوری SSL، تأیید اعتبار سرور و رمزنگاری داده استفاده می‌کنیم تا از داده‌های شما در همه دستگاه‌ها (وب و تلفن‌همراه) محافظت کنیم.

آیا می‌توانم از میزیتو بر روی دستگاه‌ها مختلف ( کامپیوتر و تلفن‌همراه ) استفاده کنم؟

در حال حاضر میزیتو بر روی کلاینت وب، اندروید و iOS قابل دسترس است و شما می‌توانید از طریق تمامی سیستم عامل‌ها مانند ویندوز، لینوکس و مک استفاده نمایید.

تنها در چند دقیقه می‌توانید میزِکار خود را ایجاد و از آن استفاده کنید

ابزار‌های قدرتمند میزیتو، این توانایی را به شما می‌دهند تا بتوانید کارهای پیچیده را آسان مدیریت کنید.

میزِکار خود را ایجاد کنید